Sabtu, 17 November 2012

Syukur Alhamdulilah Ya Allah

Alhamdulillah3x..... pada tanggal 4/11/2012 aku disahkan preggy.Mengandung pun doktor kira xbetul... pelik aku baru kahwin sebulan...xkan kandungan dah 5 minggu...so aku assume masa check tu maybe kandungan aku dalam 3 minggu camtu (Lilypie Pregnancy tickers ni xtaulah samaada betul ke x kiraannye harap xtimbulkan kontroversi hihihi ). Xsangka selau dengar cerita pasal bunting pelamin, alhamdulillah rezeki kami...

Suke, seronok, bahagia & takut semua ada. Takut???? sebab doktor tak bagi kata2 perangsang pon..sebbnya aku ngadu sakit pinggang. dengan muke xbestnye die kate selalunye tanda2 mcm yang aku rasa tu mungkin disebabkan kandungan yg xstabil(xsihat)...patut ke seorang doktor kata gitu?????..hmmm tapi kawan2 aku sgt memahami dieorg siap bagi aku makan asid folic lagi....tq kak.. sebb dieorg kate asod folic baik utk pertumbuhan baby....

yg doktor plak p bagi aku panadol dan ubat sapu je... Tapi xpe semua ni kerja Allah. Mudah2an Allah kurniakan kesihatan yang baik buat aku & baby kami yang bakal lahir julai 2013 nanti. Dan mudah2an rezeki ayah dan ibu baby ni semakin murah....amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalau Sudi Kliklah Sini