Sabtu, 20 Mei 2017

Dulu-Dulu : Shoutur Rahmah SMKR 2002/2003

Assalamualaikum...

Harini saja nak mengimbau memori zaman sekolah menengah. Sekolah Menengah Kebangsaan Rahmat (SMKR) Hidup Mesti Hidup.. 

Masa ni aku baru berjinak-jinak dalam bidang nasyid githuuu. Form 4 time tu, yelah 1 kelas dengan artis sekolah tak lain tak bukan Rodiah Puteh. So disebabkan dialah aku dapat join kumpulan nasyid yang bernama Shoutur Rahmah, aku suka sebenarnya. Aku memang suka menyanyi.. yelah aku rasa suara aku bolehlah tahan kan... heheheh


Inilah barisan kumpulan Nasyid dan Nazam SMKR 



Dari Kiri Atas : Suhada Ismail, Rodiah Ahmad Darwi, Shahliza Zainal Abidin, Nurul Afzan Ahmad, Siti Hajar Baharom
Depan Kiri : Noraini Abd. Ghani & adik Hajar, Nurul Hafizah.




Date di atas adalah tarikh aku scan pic ni dalam komputer, almaklumlah dulu pakai kodak.



Ini pun dah buat aku gembira.



Ni masa pergi rombongan ke KLIA, PUTRAJAYA & KLCC
Form 4 masa ni rasanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalau Sudi Kliklah Sini