Jumaat, 29 Januari 2016

Akaun Tabung Haji Harraz

Assalamualaikum...

Harini nak cerita yang aku dah berjaya membuka akaun Tabung Haji untuk Harraz. Dah lama nak buat buku untuk dia tapi tak ada masa. 

Kebetulan Tabung Haji cawangan Kelana Jaya ada buat Roadshow di ofis, aku pun ambil kesempatanlah lari sekejab kemaskini buku aku dan sekaligus buka buku untuk anak kesayangan ayah dan ibu.

TH roadahow ni memang baguslah tapi kalau dibuat lebih daripada sehari lagi bagus. Sebab ada jugak yang xsempat nak update dan buka buku akaun. So minta-minta HR department dapatlah repeat lagi roadshow TH ni.








Ni buku akaun yang ibu dah buat untuk Harraz.


Buah belimbing kak Nadia bagi aku lupa nak bawak balik huhuhu harap eloklah dalam peti tu


Yang ni pulak aku dapat daripada event ofis jugak. Untuk 100 yang terawal so dapatlah voucher Subway RM10 (tapi valid kat subang sky park & Pavilion jerr) dan dapatlah botol kaler merah ni. Event War On Waste. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalau Sudi Kliklah Sini