Ahad, 17 Januari 2016

Rentetan Daripada Blackout

Assalamualaikum..

Semoga Allah permudahkan urusan kami sekeluarga... AAAMEEEN.

Allah baru uji sikit ni. Bila jadi macamni baru kita terpikir pada insan-insan yang kurang bernasib baik kan.

Awal pagi lagi aku dah siap masak kari ayam yang aku janjikan dekat suami daripada semalam nak buat tapi harini baruberkesempatan nak buat. Yelah kena masak awal takut nanti ayam dalam peti ais tu busuk. Husband pulak awal lagi dah keluar nak pergi cari alat ganti fius yang rosak malam tadi. Serius memang aku tak boleh tido. Orang kata tido-tido chicken, yelah anak merengek lepas tu dengan nyamuk. Kesian kat anak ibu tu.

Lepas siap kari ayam letop-letop ibu . Ayah Harraz pun sampai siap beli sayur-sayuran lagi . Alhamdulillah dapat pon part yg nak dicari . Aku pon dengan excitednya dok tengoklah husband pasang . Hasilnya hampa sangat . Husband terus pergi toilet lepaskan hajat. Aku pulak tak puas hati, panjat kerusi pastu Aku off kan semua suis dan aku on kan balik semua suis dan tolak sampai bunyi main suis. Jeng jengjeng .... Alhamdulillah dah okey .. Terus jerit kat husband .... Dah okeyyyy.... Leganya.

Terus buat roti jala.








Yang kuning tulah tempat yg rosak . Lepas tu yang bawah ni macam bateri je rupanya . Yg macam bateri nilah yang perlu di ganti . Rupanya kat kedai hardware jalan Klang Lama rm3 je 1.





2 ulasan:

  1. lepas ni bole bli lebih skit.. buat stok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah tak sangka pulak rosak tang tu...nasib baik murah je..dan nasib baik org tnb dtg yengokkan.. Kalau ada apa2 problem call je 15454 tnb

      Padam

Kalau Sudi Kliklah Sini