Jumaat, 16 Jun 2017

Happy Birthday Ani

Assalamualaikum...

Hari Kelahiran adalah hari yang sangat ditunggu-tunggu oleh setiap orang termaksuklah aku. Antara satu sebab kenapa hari ulang tahun itu sangat istimewa adalah akan ramai orang yang akan mendoakan kita. Memberikan doa-doa dan motivasi diri yang positif. 

Bilalah nak dapat potong kek birthday ni???
Haritu ada orang janji nak belikan kek, tapi tak ada pun. Sob...sob... sedih 

Walaupun dapat berita sedih masa birthday aku, tapi aku redha jelah, maybe inilah dugaan didalam bulan ramadhan Allah nak duga kita hambaNya. Adalah hikmahnya disebalik kejadian.

Sedih tu terubat bila datang ofis kawan kita Cik Nadia surprise kan kita dengan Coklat kat atas meja kita. So sweet dan terima kasih banyak-banyak kak Nadia.



Tq Kak Nadia...terubat risau di hati






Coklat yang banyak ni bukan aku punya, yang ni dari kak Nadia jugak tapi untuk semua kat Credit HQ. hmmm sedih pulak sebab Kak Nadia bagi cekelat ni. So kami simpan sampai raya baru akikah ramai-ramai.







Kebetulan stokis Nealofar datang COD barang kat Juwita, so aku pun terbelilah 1 anak tudung kaler grey, dan yang kaler coklat tu kak Ainon belanja kira hadiah birthdaylah tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalau Sudi Kliklah Sini