Selasa, 1 Mac 2016

CNY2016

Assalamualaikum.. 

Semalam punya cerita. Ofis tempat aku cari rezeki ada buat sambutan tahun baru cina. Nampaknya sangat meriah..lebih meriah daripada tahun2 lepas. Tapi aku join dah half way majlis.. Tapi alhamdulillah dapat lah makan free. Hehehe tu misi utama makan. Macam biasalah raya cina mestilah ada yee sang... Ada 1 session tu kitaorang 1 meja buatlah yeesang tossing.. Amboi daripada meja besih terus bersepah.. 



















Yee sang yang berwarna warni.. Aku suka yee sang ni tapi bila termakan salmon mentah tu rasa nak loya pulak..
























Setiap staff yang datang dapat goodies bag.
Dalam tu ada sebatang pen, mangkuk cina dua bijik dan sebungkus biskut fortune ke apa tah nama dia..macam kuih kapit.

Yang sampul merah tu adalah hadiah untuk kerusi bertuah hehhew masa orang tengah busy amek makanan abg Mail bagi aku 1 kad. Aku dok tanyalah untuk apa...pastu baca...lucky draw..tengok orang redeem kad tu aku pon join sekaki tapi member yang ambilkan..i segan uolssss.. Bila redeem dapatlah Angpow Rm20. Rezeki



Semalam pagi..ada sorang kakak yang baik hati bagi minyak wangi ni kat aku...tq lah kakak..hmm maybe aku selalu puji bau minyak wangi dia kot.
Ke aku ni bucuk heheheh?? Walau apapun terima kasih banyak2..hanyak Allah je dapat membalasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalau Sudi Kliklah Sini