Sabtu, 14 Mei 2016

Buah Tangan Dari Korea Dan Langkawi

Assalamualaikum...

Walaupun kita tak ada Passport dan kita tak ke luar negara lagi buat masa ni, kita tak pernah nak iri hati dengan orang yang pergi makan angin kat luar negara. Ada orang kata aku tak ada passport duduk diam-diam aje. Tak ke pelik, kalau aku ni pergi buat passport tapi aku tak ada plan pon nak ke oversea... Tak ke membazir namanya tu. Kang kawan pulak dengan syaiton sebab suka membazir hehehe. Tapi tak pelah aku tak amek hati dah sekarang memula je.

Last Week, kawan aku pergi Korea Selatan, orang lain pergi aku pulak yang excited. Kira aku tumpang gembiralah sebab walaupun aku tak pergi hihi. Mana tahu 1 hari nanti ada rezeki Allah nak bagikan... AAMEEN..



Ada 1 set sudu, garfu dan copstik tertinggal kat ofis..nanti kita snap.

Kebetulan masa hari yang sama kami ke Avani, Sepang family in law bercuti ke Pulau Langkawi. Jadinya dapatlah kami buah tangan dari overseas gitu.. Langkawi pon oversea jugakkan hihi.





Mak Ngah & Thaqif







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalau Sudi Kliklah Sini